Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów - Marketing przy Kawie

Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

To grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa.

O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency)

Marcin Samek

Dyrektor działu strategii i social media pracującego dla wszystkich agencji w warszawskiej grupie McCann. Ponad 16 lat doświadczenia w tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych m.in. dla takich marek jak Mastercard, KFC, Bank Pekao SA, IKEA, Książęce, Coca-Cola, Wyborowa, Delicje, Peugeot czy Samsung. Zanim dołączył do McCann Worldgroup pracował m.in. w HAVAS Worldgroup Warsaw (dawniej EURO RSCG), czy Agencji Reklamowej S4. Trener i wykładowca m.in. w Szkole Strategii Marki SAR; juror w takich konkursach branżowych jak Innovation Awards, czy Effie Awards. Absolwent filozofii i socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Barbara Niedziela

Dyrektor strategii w 2012 Agency. Do 2018 r. na stanowisku strategy directora w J. Walter Thompson Group Poland, gdzie w latach 2011–2017 pełniła funkcję strategic plannera. Po odejściu z agencji przez pół roku związana była z Isobar Poland. Wcześniej uczestniczyła również w międzynarodowych projektach w ramach JWT. Współpracowała z oddziałami sieci w Londynie i Nowym Jorku. Jest absolwentką socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Stypendystka Copenhagen Business School, Copenhagen University i North Park University Chicago.
Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

Jeszcze niewiele się dzieje, bo rządzą stereotypy, a nie ekonomia

Jacek SzlakJacek Szlak

Rozmawiamy w kontekście Effie i kategorii konkursu, którą państwo współtworzyli i definiowali. Mowa o nagrodzie za kampanie skierowane do silver generation. Czy tak wiele ciekawego dzieje się w marketingu uprawianym z myślą o tej grupie, że uzasadnia to utworzenie nowej kategorii?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to