Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną
  • 1
  • 3
7.09.2022

Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną

Credit Agricole rusza z kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile. Obok Dawida Podsiadły występuje w nim Robert Makłowicz.

W każdej wersji spotu pojawi się nowa osoba. Zaproszone do współpracy gwiazdy zostały dobrane tak, by trafić z przekazem do różnych grup klientów i ich potrzeb. W pierwszym spocie występują Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz – smakosz i podróżnik. Spot przedstawia:

  • nową aplikację „CA24 Mobile – pełną korzyści;
  • klub korzyści z rabatami na zakupy, które w aplikacji są dopasowane do każdego indywidualnie.

Kolejne spoty będą promowały: konto z premią 555 zł i kartę z ekotworzywa, a także lokatę mobilną na 8 proc. oraz kredyt gotówkowy ze stałą ratą.

We wrześniu spoty pojawią się w 273 stacjach telewizyjnych. Spoty radiowe będą emitowane w blisko 230 ogólnopolskich i regionalnych stacjach. Kampania będzie również prowadzona w Internecie i mediach społecznościowych. Nową ofertę promują materiały w placówkach bankowych i ekrany na przystankach w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii jest agencja Just. Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View. Planowaniem i zakupem mediów w internecie zajęła się agencja Mindshare.

  • 3
Podsiadło i Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną

Podsiadło i Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną

Podsiadło i Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną
Podsiadło i Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną

7 września 2022