- 0
- 1
Da Grasso wybrało do współpracy agencję Bluerank
Sieć pizzerii Da Grasso wybrała do współpracy agencję Bluerank, która zajmie się obsługą kanału marki na TikToku.
– Trendy komunikacyjne i marketingowe nieustannie się zmieniają, dlatego wciąż poszukujemy nowych sposobów dotarcia do miłośników pizzy. Obecnie jednym z najpopularniejszych narzędzi jest TikTok, który sukcesywnie się rozwija i oferuje możliwość budowania szerokiej i zaangażowanej grupy odbiorców. Uruchomienie kanału na TikToku było naturalnym krokiem na drodze budowania świadomości naszej marki – Michał Żyliński, manager operacyjny w Da Grasso.
Agencja stanęła przed wyzwaniem przygotowania strategii komunikacji marki w kanale innym niż ten, na którym do tej pory była obecna Da Grasso. Wymagało to znalezienia złotego środka pomiędzy spójnością dotychczasowej komunikacji a specyfiką TikToka, czyli dynamiką, wysoką autentycznością i charakterystycznym luzem oraz uwzględnianiem trendów.
Na TikToku nie sprawdzą się standardy klasycznej reklamy ani instagramowa estetyka. Za prostym w odbiorze filmikiem kryje się wiele etapów pracy. Materiał musi być krótki, niewymuszony i dynamicznie zmontowany, a przy tym w 15 sekund opowiadać dobrą historię.
Da Grasso jest największą siecią franczyzową pizzerii w Polsce. Posiada prawie 200 lokali, w których jedzenie można zamawiać również online.
- 1