Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.
  • 3
  • 1
7.11.2019

Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie operatora pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem prezesa PZPN stał się numerem 1 w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu 2019 r. Użytkownikom serwisu spodobała się także historia Natalii – pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2.

Pierwsze miejsce wrześniowego zestawienia najczęściej oglądanych spotów na polskim YouTube zajęła reklama Play „Zbigniew Boniek wybrał Biznes Box Pro w Play dla Firm”, wyprodukowana przez agencję kreatywną Grandes Kochonos. Promuje ofertę dla małych i średnich firm.

Na drugim miejscu uplasowała się historia Natalii, która pracowała w Lidlu m.in. podczas Pol’and’Rock Festivalu i chwali swoje miejsce pracy. Reklama „Natalia – pracownik sklepu. Tysiące pracowników, tysiące historii” jest częścią kampanii skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu.

Trzeci we wrześniowym zestawieniu był spot reklamujący Vasco Mini 2 – „Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym Internetem”. Film przedstawia najważniejsze funkcje elektronicznego tłumacza, który obsługuje ponad 50 języków.

Klip „Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix” zajął czwarte miejsce. Spot prezentuje aplikację Blix z gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych: Biedronka, Lidl, Kaufland, Netto, Rossmann, Pepco.

Piąte miejsce należy zaś do „Android One w Xiaomi Mi A3 – dlaczego warto?” RTV Euro AGD. To reklama sieci sklepów z elektroniką, w której przedstawione są główne zalety systemu operacyjnego Android One w smartfonie Xiaomi Mi A3.

O badaniu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.

Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w serwisie.

  • 1
Reklama Play – triumfator YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklama Play – triumfator YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

7 listopada 2019