Przy wyborze kosmetyków najważniejsza cena. Nivea najpopularniejszą marką. Badanie Pentagon Research
  • 0
  • 5
18.01.2019

Przy wyborze kosmetyków najważniejsza cena. Nivea najpopularniejszą marką. Badanie Pentagon Research

Największy wpływ na decyzję podczas zakupu kosmetyków ma cena. Dla 46% badanych ma ona kluczowe znaczenie – pokazuje badanie przeprowadzone przez Pentagon Research. Konsumenci twierdzą, że zwracają też szczególną uwagę na skład widoczny na etykiecie. Uwzględniają też to, czy dany kosmetyk jest wyprodukowany z naturalnych składników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47209 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 stycznia 2019