Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska
  • 4
  • 5
17.09.2019

Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska

Lidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.

Lidl Polska od 2016 r. w kampaniach marki pracodawcy przedstawia sylwetki swoich pracowników. To właśnie oni jako ambasadorzy firmy przekonują, że dzięki pracy w Lidlu mają „Więcej na radość z życia”. Dzięki stabilnej pracy i szeregowi korzyści pozapłacowych mogą rozwijać pasje, a wolny czas przeznaczać na to, co ich najbardziej cieszy – przekonuje firma.

W najnowszej kampanii marka pracodawcy i marka konsumencka łączą się pod wspólnym hasłem „Więcej na radość z życia”. Tym razem firma rozwija je i opowiada „Tysiące historii”. Zachęca osoby zainteresowane pracą w Lidlu do przesłania CV i dopisania swojej własnej.

Sieć pokazuje różnorodność i zapewnia, że każdy znajdzie tu zatrudnienie i miejsce dla siebie na dłużej. Kampania pokazuje historię m.in. Kasi, która prowadziła gospodarstwo rolne i zmieniła swoje życie o 180° – przekazała je synowi i rozpoczęła pracę w Lidlu.

Z kolei Damian i Mateusz to bliźniacy, którzy pracują w magazynie. Przeszli pozytywnie proces rekrutacji i zostali zatrudnieni w tym samym centrum dystrybucyjnym. Wśród ambasadorów jest też Michał, pracownik centrali, który na 18 miesięcy przeniósł się do USA, by wesprzeć ekspansję Lidla na rynku amerykańskim.

Liczby i statystyki, które stoją za kampanią:

  • 1000 – tyle osób ma zamiar zatrudnić Lidl w najbliższym czasie,
  • 500 – tylu pracowników zgłosiło chęć udziału w kampanii,
  • 63 – tylu wybrano ambasadorów: pracowników, bohaterów kampanii, którzy dzielą się swoimi historiami,
  • 4 tys. zdjęć i 5 godzin nagrań – to efekt przeprowadzonych castingów.
  • 5

Lidl Polska z kampanią employer brandingową

17 września 2019