Vanilla Ice powraca w kampanii Samsunga i w odświeżonej wersji swojego hitu promuje postawy proekologiczne
  • 1
  • 4
28.09.2021

Vanilla Ice powraca w kampanii Samsunga i w odświeżonej wersji swojego hitu promuje postawy proekologiczne

Raper Vanilla Ice w nowej wersji swojego hitu z lat 90. „Ice Ice Baby” promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki. Nowe dane opublikowane przez firmę Samsung pokazują, że podniesienie temperatury w tych urządzeniach w każdym gospodarstwie domowym Europy o jeden stopień Celsjusza ograniczyłoby emisję o ponad milion ton CO2 rocznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem „No Plan B”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

Facebook wydaje oświadczenie na temat artykułu „The Wall Street Journal” o szkodliwym wpływie Instagrama

W połowie września „The Wall Street Journal” opublikował artykuł zatytułowany „Facebook knows Instagram is toxic for teen girls, company documents show”. Gazeta przedstawiła w nim wyniki dochodzenia pokazujące, że platforma społecznościowa przeprowadziła własne badania, które pokazały, że korzystanie z Instagrama pogłębiło problemy z postrzeganiem ciała u jednej na trzy nastolatki. Utajniła jednak te wyniki. Facebook wydał w tej sprawie oświadczenie. Zarzuca dziennikarzom, że dochodzenie było niedokładne, a wyniki zostały źle zinterpretowane.