Rusza inicjatywa Ad Goes Green, mająca zmniejszyć wpływ branży komunikacji marketingowej na środowisko naturalne
  • 0
  • 1
6.11.2019

Rusza inicjatywa Ad Goes Green, mająca zmniejszyć wpływ branży komunikacji marketingowej na środowisko naturalne

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green. Jej pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszym etapem realizacji celu jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2019

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania

Sześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.