1 1 0 0 0 6.12.2019Idealna choinka w świątecznej kampanii McDonald’sPod koniec listopada McDonald’s Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Spot ukazuje rodzinę wybierającą choinkę.
0 1 0 0 0 6.12.2019E.Wedel szuka agencji kreatywnejStartuje przetarg na obsługę 360 stopni marki E.Wedel. Do procesu zaproszono agencje kreatywne „otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie”.
0 4 0 0 1 6.12.2019Sklep internetowy Moliera2.com wystartował ze świąteczną kampanią reklamowąZ początkiem grudnia na nośnikach OOH w centrum Warszawy, Gdańska, Krakowa oraz Poznania rozpoczęła się kolejna kampania sklepu internetowego Moliera2.com. Przekaz reklamowy wykorzystuje krótkie hasła w formie memów.
0 2 0 0 0 6.12.2019Współpraca firm GoldenSubmarine i BluerankAgencje Bluerank i GoldenSubmarine podpisały porozumienie o współpracy merytorycznej. Głównym celem zawarcia umowy jest wzajemne uzupełnienie i wzmocnienie kompetencji w różnorodnych obszarach komunikacji e-marketingowej. Dzięki temu potencjał obu agencji – zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów – ma znacząco wzrastać.
0 1 0 0 0 6.12.2019Tymbark wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi w social mediaPrzetarg na prowadzenie profili marki Tymbark w mediach społecznościowych wygrała 180heartbeats + Jung v Matt. Począwszy od 18 listopada prowadzi komunikację marki na Facebooku i Instagramie, zarządzając społecznością obserwujących i fanów liczącą ponad 2 mln.
1 1 0 0 0 6.12.2019YouTube Rewind 2019YouTube zaprezentował podsumowanie mijającego roku w serwisie. Film w ciągu kilkunastu godzin obejrzało ponad 17 mln osób.
0 6 0 0 0 6.12.2019Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł o 6,3%. Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%Po dziewięciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1% w pierwszym kwartale do 6,3% w trzecim – pokazuje badanie Starcomu.
0 1 0 0 0 6.12.2019W tym roku w Polsce zadebiutowało 17 marek. Analiza CBRESloggi, Monki, Weekday, Peserico, Under Armour, Hermes – to kilka z siedemnastu międzynarodowych marek, które w 2019 r. otworzyły swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych. Zdecydowana większość z nich pojawiła się w Warszawie – pokazuje analiza CBRE.
0 2 0 0 0 6.12.2019Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody„Co Cię napędza” – to hasło kampanii Škody promującej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, które na początku 2020 r. trafią do klientów. Twarzami akcji zostali muzycy Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca.
0 1 0 0 0 6.12.2019Podczas Black Friday 2019 średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc. – pokazuje analiza DeloitteCoroczna analiza ofert 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w większości nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych ofert dla klientów. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w tym dniu w porównaniu do piątku 22 listopada obniżki cen sięgnęły średnio 4 proc.