Espresso

11 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

10 grudnia 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando

Na nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media Communications

Znaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.

9 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2020

Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet

22 października Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis dopuszczający aborcję z powodu ciężkich wad płodu jest niezgodny z Konstytucją. Spotkało się to z masowymi protestami w całej Polsce. Jak obecnie Polacy postrzegają falę protestów, która przetoczyła się przez kraj? Jaki jest ich stosunek do prawa aborcyjnego? Czy popierają postulaty Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Sprawdziła to firma Inquiry.

Poprzednie Następne