„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast
  • 1
  • 12
30.12.2020

„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

W październiku na Netflixie miała miejsce premiera filmu animowanego „Over the Moon”. Premierze towarzyszyła kampania outdoorowa na muralach w pięciu miastach. Platforma VoD zachęcała do udziału w konkursie, a na niektórych muralach wykorzystywała elementy 3D i farby fotoluminescencyjne.

W drugiej połowie października i w listopadzie w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku i Poznaniu można było obejrzeć murale promujące film „Wyprawa na Księżyc”.

W niektórych lokalizacjach na muralach, oprócz promocji filmu, anonsowany był konkurs. Netflix zachęcał w nim dzieci do przygotowania własnego projektu rakiety. Zwycięskie rysunki od drugiej połowy listopada można było podziwiać na muralach.

Kampania miała dwie fazy. W pierwszej na muralach promowano konkurs. W drugiej Good Looking Studio przeniosło w odpowiedniej skali dziecięce projekty na murale. Każde dziecko, które zakwalifikowało się w konkursie, powinno znaleźć swoją rakietę na ścianie kamienicy w jednym z trzech miast – w Warszawie, Krakowie lub we Wrocławiu.

  • 4
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Mural w Warszawie

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Mural we Wrocławiu

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Mural w Krakowie

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Konkurs przygotowała agencja Feeders. Wykonanie murali oraz uzupełnienie ich o projekty dziecięcych rakiet marka powierzyła Good Looking Studio.

  • 4
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

I faza – zachęta do udziału w konkursie

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

II faza – mural z dodanymi pracami konkursowymi

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Oprócz murali konkursowych w listopadzie zrealizowano cztery dodatkowe murale. W każdym z nich wykorzystano dodatkowe elementy 3D bądź farby fluorescencyjne, by lepiej oddać klimat promowanej animacji.

W Warszawie (ul. Jaworzyńska 8) rakieta na muralu została skomponowana z kilkudziesięciu ręcznie rzeźbionych i malowanych elementów w formacie 3D. Kompozycja odwołuje się do kształtu i części rakiety ze sceny w filmie, gdzie główna bohaterka buduje jej prototyp.

  • 1
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast; Fot. instagram.com/ayamizuno76/

We Wrocławiu (ul. Podwale 7) mural ma oddawać atmosferę miasteczka, w którym dorastała główna bohaterka filmu. Niestandardowym rozwiązaniem są chińskie lampiony doczepione do namalowanej na ścianie scenerii chińskiego miasteczka.

  • 3
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Teresa Radek

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Teresa Radek

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Teresa Radek

W Gdańsku (ul. Dekerta 2) do realizacji muralu wykorzystano towarzyszącą mu infrastrukturę. Na daszku przed muralem postawiona została 6-metrowa makieta 3D rakiety. Dla podkreślenia bajkowego klimatu do namalowania muralu wykorzystano farby fluorescencyjne.

  • 4
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Nina Dziwoki

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Nina Dziwoki

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Nina Dziwoki

Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. Nina Dziwoki

 

Przy poznańskiej realizacji (ul. Dąbrowskiego 8), aby podkreślić klimat filmowej krainy Lunarii, zastosowano farby fluorescencyjne i światło UV.

  • 1
Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

Fot. instagram.com/lokalnyfyrtel/

Kampania została zrealizowana przez Good Looking Studio.

eSpirit

2 tygodnie temu

...i tak niechcący reklama homo-faszyzmu i anty PIS - owe „dopisy” na muralach, czysty przypadek... Marzy mi się wolność prasy od tego rodzaju propagandy ale to chyba już nie w tym wieku...

Rozwiń komentarze

29 grudnia 2020

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 2
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.