„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast
  • 1
  • 12
30.12.2020

„Wyprawa na Księżyc” – Netflix zbudował rakiety na murach polskich miast

W październiku na Netflixie miała miejsce premiera filmu animowanego „Over the Moon”. Premierze towarzyszyła kampania outdoorowa na muralach w pięciu miastach. Platforma VoD zachęcała do udziału w konkursie, a na niektórych muralach wykorzystywała elementy 3D i farby fotoluminescencyjne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

eSpirit

3 lata temu

...i tak niechcący reklama homo-faszyzmu i anty PIS - owe „dopisy” na muralach, czysty przypadek... Marzy mi się wolność prasy od tego rodzaju propagandy ale to chyba już nie w tym wieku...

Rozwiń komentarze

29 grudnia 2020

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 2
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.