Urząd Transportu Kolejowego: kampania - Marketing przy Kawie
Urząd Transportu Kolejowego i nosorożec Rogatek uczą dzieci bezpiecznych zachowań na dworcu i w pociągu
  • 1
  • 2
20.03.2020

Urząd Transportu Kolejowego i nosorożec Rogatek uczą dzieci bezpiecznych zachowań na dworcu i w pociągu

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 marca 2020

  • 5
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2020

„Droga do dorosłości” – historie dorosłych podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii 1% stowarzyszenia

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych. Mówią oni o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa.