Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie
  • 1
  • 1
18.05.2022

Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie

Narodziny dziecka to wydarzenie, które daje nam wiele radości, ale także innych, silnych emocji. W spocie należącej do Lidl Polska marki ubrań i akcesoriów dziecięcych Lupilu poznajemy historie Polek, które prezentują macierzyństwo bez retuszu i dzielą się radami z innymi mamami. Spot jest częścią kampanii przygotowanej z okazji Dnia Matki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2022