Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie
  • 1
  • 1
18.05.2022

Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie

Narodziny dziecka to wydarzenie, które daje nam wiele radości, ale także innych, silnych emocji. W spocie należącej do Lidl Polska marki ubrań i akcesoriów dziecięcych Lupilu poznajemy historie Polek, które prezentują macierzyństwo bez retuszu i dzielą się radami z innymi mamami. Spot jest częścią kampanii przygotowanej z okazji Dnia Matki.

Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej? Od tych słów zaczyna się nowy spot marki Lupilu sieci Lidl Polska, stworzony z okazji Dnia Matki. W nagraniu wzięło udział 10 matek, które dzielą się swoimi historiami, a także przedstawiają blaski i cienie macierzyństwa.

Zwracają się do innych świeżo upieczonych mam, udzielając im rad:

  • pamiętaj o sobie,
  • bądź dla siebie wystarczającą, a nie perfekcyjną,
  • odnajdź siebie w macierzyństwie,
  • pozwól sobie na popełnianie błędów,
  • nie przejmuj się opinią innych,
  • zadbaj o siebie.

W nagraniach spotu w studiu uczestniczyła psycholożka Tamara Kasprzyk, która moderowała rozmowę z kobietami oraz była dla nich wsparciem. W spocie wykorzystano wypowiedzi, które nie były reżyserowane. Jak podkreśla marka, są one autentyczne.

Spot Lupilu powstał z pragnienia kobiet, aby zdjąć z nas, matek, presję bycia idealną, perfekcyjną, niezawodną. Jest efektem tego, że każda z nas w różnych momentach dała się uwieść słodkiej, lukrowanej wizji macierzyństwa. W niej wszystko się udaje, dzieci biegają po czystym domu z uśmiechem na umorusanych twarzach, a rodzice spoglądają na nie z dobrotliwym uśmiechem. Fakt, że prawdziwe życie zazwyczaj tak nie wygląda, wywołuje w wielu kobietach poczucie winy i mnóstwo frustracji.

Dlatego zaprosiłyśmy do udziału w nagraniu różne mamy, żeby odczarowały ten obrazek i dodały innym mamom otuchy w codziennych zmaganiach. Film powstał z fragmentów kameralnych rozmów o macierzyństwie. Zaproszone kobiety zastanawiały się, jaka wskazówka wypływająca z ich dzisiejszego doświadczenia mogłaby być dla nich pomocna, kiedy zostały mamami – mówi Tamara Kasprzyk, psycholożka oraz prezeska Fundacji Familylab.

Spot powstał w ramach kampanii Lupilu z okazji Dnia Matki. Zaplanowano również działania internetowe w kanałach social media Lidla Polska oraz podjęto współpracę z influencerami. Z kolei na stronie www.lidl.pl publikowana będzie seria artykułów poradnikowych związanych z macierzyństwem oraz wychowywaniem potomstwa. Artykuły powstały we współpracy z Tamarą Kasprzyk.

  • 1
Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki

Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki

 

18 maja 2022