Projekt Superbrands – wyniki XIV edycji
  • 0
  • 4
11.09.2020

Projekt Superbrands – wyniki XIV edycji

Za nami gala finałowa XIV edycji projektu Superbrands Polska. 39 marek konsumenckich i biznesowych zostało laureatami tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020.

Rok 2020 wpisze się na kartach historii jako czas, w którym Covid-19 zatrzymał świat i życie, jakie znamy. Rok, w którym pandemia wywołała szok, strach, lęk i poczucie niepewności. Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły także marki. Pokazały one nową jakość komunikacji i działań wykorzystujących wartości takie jak solidarność, empatia, współpraca, odpowiedzialność, szacunek, zaufanie.

W tych okolicznościach po raz czternasty zakończył się projekt Superbrands. Gala finałowa odbyła się 9 września. W tym roku po raz pierwszy w historii wydarzenie w całości było nagrywane w studio telewizyjnym. Nagranie zrealizowane w The Tides Events w Warszawie zostało w pełni udostępnione do 19 września 2020 r.

Statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – laureaci tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020.

Szczególne wyróżnienie – Nagrodę Honorową Superbrands, przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą – otrzymał Marian Turski. Jego drogę życiową, działalność publiczną, społeczną i publicystyczną uznano za godne najwyższego szacunku i podziwu. Wybitne dokonania na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu i wszelkiej dyskryminacji, konsekwencja w utrwalaniu pamięci historycznej, szerzenie idei tolerancji, empatii, współczucia, a przede wszystkim poszanowania godności człowieka są moralnym drogowskazem dla Polski i świata, tak bardzo potrzebnym w dzisiejszym świecie – uzasadniono wybór.

W XIV edycji nagród Superbrands laureatami są marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands 2020 w obszarze B2C, a także marki, które doceniono w obszarze B2B i nagrodzono tytułem Business Superbrands 2020.

Badanie Superbrands to badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów. Ocenie poddanych zostaje blisko 2 tys. marek zgrupowanych w stu kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce. Tworzą je osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się:

  • AMS,
  • Anwil,
  • Apart,
  • Axa,
  • Biovital,
  • Bosch,
  • Cekol,
  • Cewe,
  • Cisowianka,
  • Coccolino,
  • Continental,
  • Dekoral,
  • DPD,
  • Drutex,
  • Ergo Hestia,
  • Fit & Easy,
  • „Forbes”,
  • Gazeta.pl,
  • Innogy,
  • Jan Niezbędny,
  • Jedynka,
  • Kolastyna,
  • Lego,
  • Luksja,
  • Lux Med,
  • M1,
  • Naturek,
  • Onet,
  • Polbruk,
  • Porcelana Ćmielów,
  • Saatchi & Saatchi,
  • Thermomix,
  • Tołpa,
  • Tork,
  • Uniqa,
  • Velux,
  • Warta,
  • Wielkopolski,
  • Wirtualna Polska.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.superbrands.pl i w kanałach społecznościowych Suberbrands. Marketing przy Kawie był patronem medialnym konkursu.

  • 4
Projekt Superbrands – wyniki XIV edycji

Projekt Superbrands – wyniki XIV edycji

Marian Turski – laureat Nagrody Honorowej Superbrands

11 września 2020