Czy nadchodzi świat krótszych reklam?Czy nadchodzi świat krótszych reklam?Czy nadchodzi świat krótszych reklam?Czy nadchodzi świat krótszych reklam?
Szóstka w reklamie mobilnej to jak trzydziestka w TV (fot. Mipan/Fotolia.com)

Czy nadchodzi świat krótszych reklam?

Czy nadchodzi świat krótszych reklam?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube.

W świecie rozproszonej uwagi konsumenci, szczególnie młodzi, z trudem koncentrują się na 30-sekundowej reklamie. Nie mówiąc już o kilkuminutowych. To problem dla reklamodawców, ale i dla stacji telewizyjnych.

Znużony zbyt długą przerwą reklamową telewidz ma gigantyczny wybór. Może nacisnąć guzik pilota i wybrać kilkadziesiąt innych kanałów telewizyjnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja