Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W świecie rozproszonej uwagi konsumenci, szczególnie młodzi, z trudem koncentrują się na 30-sekundowej reklamie. Nie mówiąc już o kilkuminutowych. To problem dla reklamodawców, ale i dla stacji telewizyjnych.
Znużony zbyt długą przerwą reklamową telewidz ma gigantyczny wybór. Może nacisnąć guzik pilota i wybrać kilkadziesiąt innych kanałów telewizyjnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |