Espresso

28 sierpnia 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2020

Koronawirus i nauki behawioralne. Jak skłonić pracowników do przestrzegania zaleceń epidemicznych? H+K udostępnia plakaty dla firm i przedstawia Habits+

Agencja Hill+Knowlton Strategies (H+K) przeprowadziła badanie, które potwierdziło, że wykorzystanie nauk behawioralnych zwiększa skuteczność komunikacji zaleceń epidemicznych. Na jego podstawie przygotowała i udostępniła za darmo serię plakatów dla firm. Uruchomiła również Habits+, czyli ofertę usług kształtujących pozytywne nawyki w trakcie epidemii.

27 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2020

„Milenialsi 2020” – wyniki badania Deloitte

Młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii, jeśli chodzi o utrzymanie czy rozpoczęcie pracy. Mimo to okazali się też grupą najbardziej odporną psychicznie na nową sytuację. W trakcie pandemii o 8 p.p. spadła liczba przedstawicieli pokolenia Y na świecie, którzy przyznają, że odczuwają stres ciągle lub przez większość czasu. Pojawienie się koronawirusa okazało się też dla nich impulsem do zmian. Z badania firmy doradczej Deloitte „Global Millennial Survey 2020” wynika że młodzi chcą być motorem przemian. Niemal trzech na czterech przedstawicieli pokolenia Y i Z twierdzi, że kryzys zainspirował ich do wywierania pozytywnego wpływu na lokalne społeczności.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2020

Polacy sceptyczni wobec zielonego marketingu. Wiarygodność budują działania, nie słowa. Badanie „Ekobarometr”

Problemy środowiska naturalnego i klimatu to temat, obok którego nie można przejść obojętnie. Rozumieją to zarówno globalne marki, jak i lokalne firmy decydujące się wejść na ścieżkę zrównoważonego rozwoju, co coraz chętniej wykorzystują w komunikacji marketingowej. Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia jednak, że Polacy ostrożnie podchodzą do takich deklaracji. Co trzeci konsument nie wierzy w szczerość ekologicznych reklam – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” firmy SWResearch.

Poprzednie Następne