Alfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-uAlfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-uAlfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-uAlfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-u
Ryan Kaji – kidfluencer z Gen Alfa

Alfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-u

Alfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-u
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations, kontaktach B2B oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych i w transakcjach M&A. Autorka artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej, prelegentka na branżowych seminariach i konferencjach.

Jeżeli nie chcesz wiedzieć, co to Gen Alfa, kidfluencerzy, cyfrowe ogniska, unboxing i co myśli nastoletni Ryan Kaji, to lepiej nie czytaj tej analizy. Ale jeśli pracujesz w marketingu, lepiej to jednak zrób.

Dopiero co oswoiliśmy się z pojawieniem się na rynku generacji Z, a już musimy sobie uświadomić, że za progiem stoi kolejne pokolenie. To tzw. Gen Alfa (Generation Alpha), czyli dzisiejsi nastolatkowie. Badania przeprowadzone przez GWI (Global Web Index) dowodzą, że Alfy szybciej niż wcześniejsze pokolenia stają się świadomymi konsumentami. Dlatego warto z wyprzedzeniem poznać ich profil, preferencje i oczekiwania, by być gotowym w momencie, gdy wejdą na rynek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja