Jeżeli nie chcesz wiedzieć, co to Gen Alfa, kidfluencerzy, cyfrowe ogniska, unboxing i co myśli nastoletni Ryan Kaji, to lepiej nie czytaj tej analizy. Ale jeśli pracujesz w marketingu, lepiej to jednak zrób.Dopiero co oswoiliśmy się z pojawieniem się na rynku generacji Z, a już musimy sobie uświadomić, że za progiem stoi kolejne pokolenie. To tzw. Gen Alfa (Generation Alpha), czyli dzisiejsi nastolatkowie. Badania przeprowadzone przez GWI (Global Web Index) dowodzą, że Alfy szybciej niż wcześniejsze pokolenia stają się świadomymi konsumentami. Dlatego warto z wyprzedzeniem poznać ich profil, preferencje i oczekiwania, by być gotowym w momencie, gdy wejdą na rynek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.