- 0
- 1
Polpharma wybrała w przetargu agencję V&P
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma rozstrzygnęły przetarg na obsługę kampanii digital. Wygrała agencja V&P.
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma rozstrzygnęły przetarg na obsługę kampanii digital. Wygrała agencja V&P.
Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.