„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego
  • 3
  • 2
5.10.2022

„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego

Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.

Wystartowała druga odsłona kampanii Lego „Dziewczynki mogą wszystko”. Ma ona przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Lego inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Tę ideę również w tej edycji kampanii wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Jest znana z podejmowania zawodowych, podróżniczych i sportowych wyzwań.

W ramach działań przygotowano trzy spoty z dziewczynkami i Martyną Wojciechowską w rolach głównych.

Martyna Wojciechowska jest niesamowitą kobietą. Niezależna i pełna wiary we własne możliwości, ignoruje stereotypowe wyobrażenia o roli kobiety. Realizuje swoje pasje, a marzenia zamienia w dokonania. Tym samym wciela w życie ideę, którą Lego chce przekazać dziewczynkom. Że mogą być, kim chcą, mogą szukać swoich pasji w najróżniejszych zajęciach, mogą snuć nieoczywiste plany. Lego inspiruje do tych poszukiwań, pokazując rodzicom, że zdolności, pasje i marzenia nie mają płci – mówi Marta Czarnecka, senior brand manager Girls w Lego.

Spoty pojawią się w kampanii digital na YouTube. Działania zostały też skoordynowane z kampanią display i w social mediach.

Za koncept kreatywny tej odsłony kampanii odpowiada agencja LiquidThread, należąca do Publicis Groupe Polska. Autorką i reżyserką spotów jest Magdalena Piasecka, senior copywriterka w LiquidThread. Produkcją i postprodukcją wideo oraz zdjęciami do kampanii zajął się Paradox Media. Media do kampanii kupuje dom mediowy Initiative.

  • 2
Druga odsłona kampanii Lego „Dziewczynki mogą wszystko”

Druga odsłona kampanii Lego „Dziewczynki mogą wszystko”

Druga odsłona kampanii Lego „Dziewczynki mogą wszystko”

5 października 2022

4 października 2022