Druga odsłona kampanii sklepów Komfort „Urządzamy dom od A do Z”
  • 1
  • 1
5.10.2022

Druga odsłona kampanii sklepów Komfort „Urządzamy dom od A do Z”

Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Komfort. Tym razem kampania rozgrywa się w kuchni. Kampanię wspierają komunikaty reklamowe emitowane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach wideo oraz w social mediach. Celem jest zwiększenie świadomości oferty sklepów Komfort w kontekście remontu i urządzania domu od A do Z.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52660 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2022

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2022

„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego

Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.

4 października 2022