Proven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukcesProven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukcesProven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukcesProven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukces
Jak stworzyć produkt cyfrowy, który odniesie sukces? (fot. Pixabay)

Proven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukces

Proven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukces

Jacek Samsel

-

dyrektor operacyjny, Symetria

Jacek Samsel

dyrektor operacyjny, Symetria

Ma 14 lat doświadczenia w user experience. Specjalizuje się w service designie, transformacji cyfrowej oraz budowie i zarządzaniu zespołem UX. Pracował dla takich klientów, jak Orange, Cyfrowy Polsat, Telewizja Polska, PLL LOT, Philip Morris czy PZU SA. Certyfikowany trener międzynarodowych szkoleń UX-PM oraz wykładowca akademicki na SWPS.

Anna Schneider

-

UX team leader, researcher, Symetria

Anna Schneider

UX team leader, researcher, Symetria

Na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy w agencji Symetria UX. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek – komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów. Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu „Chatboty w Polsce 2020”.

Agile zawładnęło światem IT. W ostatnich latach stało się najbardziej popularną metodyką tworzenia oprogramowania. Agile Landscape jest wyjątkowo złożony i skomplikowany. Mamy tutaj wiele metodyk i różnego rodzaju podejść do procesu powstawania produktu. A pojawiają się głosy, że i tak nie uwzględnia wszystkich niuansów Agile.

Ta mnogość podejść sprawia, że zostajemy postawieni przed dylematem – jak to wszystko ze sobą pogodzić? Proven Product Design może być odpowiedzią na ten problem. Pozwala skutecznie przejść przez cykl tworzenia czy rozbudowy produktu, a do tego zwiększa prawdopodobieństwo, że produkt trafi w potrzeby odbiorców i odniesie sukces rynkowy.

Agile Landscape Map – Deloitte

Dzięki temu podejściu silnie zwiększamy prawdopodobieństwo, że produkt będzie skrojony na miarę potrzeb zarówno odbiorców, jak i biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja