Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!
Właściwy dobór KPI chroni przed rozczarowaniem we współpracy z agencjami (źr. il. Grupa iCEA)

Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!

Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!
Paweł Borowik

Paweł Borowik

-

vice president of business development , Grupa iCEA

Paweł Borowik

Paweł Borowik

vice president of business development
Grupa iCEA

Jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupy iCEA w branży e-commerce. W 2018 r. stał na czele projektu, jaki grupa realizowała wspólnie z Orange Polska.

Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule.

Podczas rozmów z klientami często można spotkać się z nieświadomym podejściem przedsiębiorców do tematu współpracy z agencją SEO lub innej specjalności. Również do kwestii prowadzenia swojego biznesu. Zdarza się, że firmy nie wdrażają podstawowych narzędzi analitycznych. Co za tym idzie – nie planują strategicznie, nie analizują danych, a bardzo często w ogóle ich nie zbierają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się