Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule.Podczas rozmów z klientami często można spotkać się z nieświadomym podejściem przedsiębiorców do tematu współpracy z agencją SEO lub innej specjalności. Również do kwestii prowadzenia swojego biznesu. Zdarza się, że firmy nie wdrażają podstawowych narzędzi analitycznych. Co za tym idzie – nie planują strategicznie, nie analizują danych, a bardzo często w ogóle ich nie zbierają.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.