„Dziewczynki mogą wszystko” – Lego rozpoczyna kampanię, która ma inspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią
  • 0
  • 9
8.03.2022

„Dziewczynki mogą wszystko” – Lego rozpoczyna kampanię, która ma inspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią

Marka Lego rozpoczęła w Polsce kampanię „Dziewczynki mogą wszystko”. Udział w niej bierze m.in. Martyna Wojciechowska. Działania mają zainspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51870 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 marca 2022