Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania
  • 0
  • 1
22.07.2022

Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania

Osoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2022

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

21 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.