Raporty badawcze o milenialsach i pokoleniu Z są jak horoskopy: chętnie czytane, zawierające ziarno prawdy, ale ogólnie mało wiarygodne. Najnowsze brytyjskie ustalenia podważają pojęcie pokolenia jako podstawę decyzji biznesowych i marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym roku o opublikowaliśmy artykuł „Mit milenialsów”. Pokazywał on błędy narracji, według której milenialsi (Y) są jako grupa zupełnie inni niż poprzednie pokolenia. Stanowią niemal nowy gatunek ludzi, co miałoby uzasadniać nawet tworzenie specjalnych marek dla nich. Agencje specjalizowały się w komunikacji kierowanej do milenialsów i bardzo chętnie w ten wyjątkowy sposób opowiadały o nich klientom.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.