Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru
  • 2
  • 2
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

no to pru

2 lata temu

Skrót nazwy powala. Za mojego dzieciństwa "prukać" oznaczało "puszczać bąki, pierdzieć", a "pruk" to był po prostu "bąk, pierd". Jak widać, godząc się na taką kreację, towarzystwo uwierzyło firmie reklamowej, że rozumie rynek.

22 lipca 2022

21 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
21.07.2022

Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach

88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.