Trendy digital, które zawojują reklamę mobileTrendy digital, które zawojują reklamę mobileTrendy digital, które zawojują reklamę mobileTrendy digital, które zawojują reklamę mobile
W smartfonach światy online i offline przenikają się jeszcze bardziej (fot. Pixabay)

Trendy digital, które zawojują reklamę mobile

Trendy digital, które zawojują reklamę mobile
Karolina Wacholska-Sulejewska

Karolina Wacholska-Sulejewska

-

CEO, head of sales, Veovee

Karolina Wacholska-Sulejewska

Karolina Wacholska-Sulejewska

CEO, head of sales
Veovee

W spółce Veovee, którą zarządza od blisko 4 lat, rozwija głównie obszary mobile marketingu, wideo oraz gamingu. W branży reklamowej od 2007 r. Karierę zaczynała w agencji outdoorowej, planując i realizując kampanie z zakresu wielkiego formatu, ambient mediów i internetu. Doświadczenie zdobywała także w Biurze Reklamy GG Network i Allegro, gdzie odpowiadała za realizację projektów oraz obsługę domów mediowych. W latach 2012–2017 współtworzyła sieć reklamy mobilnej Adrino. Od początku działania firmy współpracowała z największymi domami mediowymi oraz koordynowała pracę działu sprzedaży.

Marketerzy muszą coraz ostrzej walczyć o uwagę użytkowników. Dla globalnych brandów zdobycie czasu konsumentów stało się najważniejszym celem. Nawet Netflix jakiś czas temu zakomunikował, że staje do boju już nie z konkurencyjnymi markami, ale z czasem widzów przeznaczonym na sen. Obrazuje to, jaką wartość ma dziś czas. W dodatku ludzie skupiają się obecnie na jednym wątku nie dłużej niż około 8 sekund. Jak więc wyróżnić się np. w reklamie mobile? Standardowe formaty reklamowe na pewno w tym nie pomogą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja