Kampania społeczna o zakrzepicy - Marketing przy Kawie
„Nie daj się zatrzymać” – kampania społeczna o zakrzepicy
  • 1
  • 1
17.04.2024

„Nie daj się zatrzymać” – kampania społeczna o zakrzepicy

Fundacja Kamili Skolimowskiej rozpoczyna kampanię na temat zakrzepicy. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat choroby, na którą zmarła najmłodsza polska mistrzyni olimpijska. Kampania obecna będzie podczas 29. kolejki Orlen Basket Ligi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 kwietnia 2024

16 kwietnia 2024