Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym
  • 0
  • 1
5.05.2022

Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym

Zautomatyzowana platforma marki Huawei umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w Internecie dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Staje się tym samym pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza tym krajem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2022

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc. Badanie CBRE

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 r. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano 40 tys. m2, a 250 tys. m2 zostaje w budowie. Zdecydowana większość (230 tys.) będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku – wynika z raportu CBRE.