Michał Szpak ambasadorem marki Pantene. Pokazuje „Siłę włosów”
  • 0
  • 11
5.05.2022

Michał Szpak ambasadorem marki Pantene. Pokazuje „Siłę włosów”

W maju wystartuje kampania Pantene, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna – Michał Szpak. Znakiem rozpoznawczym piosenkarza są długie, kręcone włosy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

5 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2022

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc. Badanie CBRE

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 r. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano 40 tys. m2, a 250 tys. m2 zostaje w budowie. Zdecydowana większość (230 tys.) będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku – wynika z raportu CBRE.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2022

Google usunął ponad 3,4 mld i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam w 2021 r.

Zgodnie z corocznym raportem na temat bezpieczeństwa Google w 2021 r. usunął ponad 3,4 mld reklam, które naruszały zasady. Zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam został ograniczony. Dodatkowo od początku wojny na Ukrainie Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji. Z platform zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.