Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?
Jak być w zgodzie z prawem w marketingu internetowym? (fot. Pixabay)

Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?

Analityka w 2022 roku – jak zbudować fundament digital marketingu zgodny z prawem?
Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

-

head of analytics, Cube Group

Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

head of analytics
Cube Group

Digital marketingiem zawodowo zajmuje się od 2009 r. Pracował dla największych agencji marketingowych, obsłużył ponad 100 klientów, wśród których są znane polskie marki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Certyfikowany specjalista Google Analytics i Tibco Statistica. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

We współczesnych działaniach online marketingowych analityka odgrywa fundamentalną rolę. Na podstawie wysokiej jakości danych o odbiorcach, rynku czy źródłach ruchu marki mogą personalizować komunikaty, optymalizować procesy, prowadzić testy czy optymalizować oferty.

W przypadku bardzo dużych zbiorów danych, mających wiele różnych zmiennych, jedynie sztuczna inteligencja jest w stanie przeprowadzić skuteczne analizy. Rozwiązania machine learningu są powszechnie wykorzystywane przez systemy reklamy płatnej, w tym Google’a czy Facebooka. Koncepcja data-driven marketingu jest na stałe wpisana we współczesne działania online na każdym etapie życia projektu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja