Te same marki, które kiedyś wpędziły kobiety w kompleksy, teraz w walce z zaszufladkowaniem widzą swoją szansę na dotarcie do odbiorców. Do grona angażujących się społecznie brandów dołączyła Gillette Venus ze swoją kampanią #UseYourAnd.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najnowszy spot Gillette Venus przedstawia monolog o tym, jak kobietom, którym najpierw mówi się, że mogą zostać, kim tylko chcą, później przykleja się etykietki.
Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Gillette Venus, siedem na dziesięć kobiet na całym świecie uważa, że zostały zaszufladkowane. W ocenie 43% z nich fakt ten miał negatywny wpływ na ich życie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.