Gillette przeciwko etykietomGillette przeciwko etykietomGillette przeciwko etykietomGillette przeciwko etykietom
Piękna & mądra & zawsze ma ogolone nogi? (kadr ze spotu Gillette Venus)

Gillette przeciwko etykietom

Gillette przeciwko etykietom
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Te same marki, które kiedyś wpędziły kobiety w kompleksy, teraz w walce z zaszufladkowaniem widzą swoją szansę na dotarcie do odbiorców. Do grona angażujących się społecznie brandów dołączyła Gillette Venus ze swoją kampanią #UseYourAnd.

Najnowszy spot Gillette Venus przedstawia monolog o tym, jak kobietom, którym najpierw mówi się, że mogą zostać, kim tylko chcą, później przykleja się etykietki.

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Gillette Venus, siedem na dziesięć kobiet na całym świecie uważa, że zostały zaszufladkowane. W ocenie 43% z nich fakt ten miał negatywny wpływ na ich życie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja