OtoMoto wprowadza nową platformę komunikacyjną - Marketing przy Kawie
OtoMoto wprowadza nową platformę komunikacyjną
  • 2
  • 1
5.05.2022

OtoMoto wprowadza nową platformę komunikacyjną

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna „OtoMoto. Łatwiejsza strona życia”. Seria filmów, które są głównym elementem kampanii, przekonuje, że dzięki temu serwisowi motoryzacyjnemu samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie. Natomiast reszta to już tzw. samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z użytkowaniem pojazdu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
5.05.2022

Google usunął ponad 3,4 mld i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam w 2021 r.

Zgodnie z corocznym raportem na temat bezpieczeństwa Google w 2021 r. usunął ponad 3,4 mld reklam, które naruszały zasady. Zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam został ograniczony. Dodatkowo od początku wojny na Ukrainie Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji. Z platform zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.

4 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
4.05.2022

Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z Neo

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła najnowsze kroki na drodze transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r. Essence łączy się z MediaComem, a Mindshare z Neo. Tworzą w ten sposób nową wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9 tys. pracowników i wykorzystującą technologię AI.