Raport rozpowszechniania tytułów prasowych PBC - Marketing przy Kawie
PBC publikuje pierwszy kwartalny raport rozpowszechniania tytułów prasowych z podziałem na kategorie tematyczne
  • 0
  • 1
24.11.2022

PBC publikuje pierwszy kwartalny raport rozpowszechniania tytułów prasowych z podziałem na kategorie tematyczne

Możliwość dotarcia do szczegółowo sprecyzowanych grup celowych to jeden z największych atutów prasy. Kategorie w najnowszym raporcie rozpowszechniania tytułów zostały wypracowane przez PBC wspólnie z wydawcami prasy. Wprowadza to na rynek nowy i uporządkowany standard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2022