Wednesday przejęła Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflixa
  • 0
  • 5
24.11.2022

Wednesday przejęła Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflixa

Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce aktywacja promująca serial Netflixa „Wednesday”.

W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z bistro Charlotte przy placu Zbawiciela w Warszawie. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne. W oknach pojawiły się witraże, a menu na stołach podaje Rączka, znany fanom rodziny Addamsów.

Każdy detal w kawiarni ma przenosić w klimat nowego serialu, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.

Ośmioodcinkowy serial „Wednesday” w reżyserii Tima Burtona zadebiutował na platformie Netflix 23 listopada. To detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, znanej z „Rodziny Addamsów”. Dziewczyna (w tej roli Jenna Ortega) uczy się w dalekiej od normalności Akademii Nevermore. Spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów. Tam planuje, jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę. Myśli też nad rozwiązaniem nadnaturalnej zagadki, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.

Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko. Działania PR prowadzi agencja MSL.

  • 5
Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

fot. Paweł Trojanowski

Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

fot. Paweł Trojanowski

Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

fot. Paweł Trojanowski

Wednesday przejmuje Charlotte w Warszawie

fot. Paweł Trojanowski

24 listopada 2022