Lidl Polska podsumowuje „Szkoły pełne talentów” - Marketing przy Kawie
Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”. Szkoły zdobyły 26 mln Talenciaków
  • 0
  • 2
24.11.2022

Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”. Szkoły zdobyły 26 mln Talenciaków

Efekty akcji Lidla wyrażone w liczbach są następujące: 10,5 tys. zaangażowanych szkół, 26 mln przekazanych im Talenciaków, czyli voucherów, które klienci mogli otrzymywać w sklepach i przekazywać wybranym szkołom. Szkoły mogły przeznaczyć vouchery na dodatkowe pomoce naukowe, sprzęt sportowy i informatyczny czy akcesoria do pracy kreatywnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55177 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2022