Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”. Szkoły zdobyły 26 mln Talenciaków
  • 0
  • 2
24.11.2022

Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”. Szkoły zdobyły 26 mln Talenciaków

Efekty akcji Lidla wyrażone w liczbach są następujące: 10,5 tys. zaangażowanych szkół, 26 mln przekazanych im Talenciaków, czyli voucherów, które klienci mogli otrzymywać w sklepach i przekazywać wybranym szkołom. Szkoły mogły przeznaczyć vouchery na dodatkowe pomoce naukowe, sprzęt sportowy i informatyczny czy akcesoria do pracy kreatywnej.

Akcja w sklepach rozpoczęła się 5 września i trwała do 13 listopada. Lidl Polska podsumowuje, że w ciągu dwóch miesięcy sklepy wydały klientom miliony voucherów zwanych Talenciakami. Każdego tygodnia liczba zaangażowanych szkół zwiększała się o setki, a nawet tysiące placówek. Najwięcej skorzystały te, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa w akcji i które w swoich murach promowały jej założenia.

Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy. Założyliśmy jednak, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30%. Dziś, kiedy kończymy, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44% szkół – wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, client director Eastern Europe w TCC Global. Ta właśnie agencja współpracowała z Lidlem przy organizowaniu przedsięwzięcia.

Szkoły nadal mają szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w Wielkiej Szkolnej Loterii

Losowanie zaplanowane jest na 25 listopada. Mogą też nadal wymieniać Talenciaki na nagrody. W katalogu nagród akcji znajduje się 90 pozycji. Są tam:

  • materiały dydaktyczne do lekcji biologii, matematyki, informatyki czy wychowania fizycznego;
  • przybory do prac twórczych, takie jak artykuły plastyczne, krosna do tkania czy akcesoria do nauki muzyki;
  • sprzęt informatyczny i sportowy.

Ten ostatni typ nagród cieszył się największym zainteresowaniem szkół przy wymienianiu Talenciaków.

Kampania została zapowiedziana w mediach przez gwiazdy polskiego sportu – Annę i Roberta Lewandowskich. Komunikacją kreatywną zajmowała się agencja GPD.

  • 2
Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”

Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”

Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”

 

 

 

24 listopada 2022