Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska w kampanii marki Natura Siberica
  • 0
  • 1
15.05.2018

Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska w kampanii marki Natura Siberica

„Oddaję się naturze” to hasło kampanii rosyjskiej marki kosmetyków Natura Siberica. Wzięły w niej udział znane modelki: Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska.

Działania mają promować świadome wybory kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Akcja obejmuje działania media relations, aktywności w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także współpracę z popularnymi influencerkami. Promuje trzy linie kosmetyczne Natura Siberica: Alladale, Sareemaa i Faroe.

Kampanię rozpoczął etap teaserowy. Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną hashtagiem „Oddaję się naturze”. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek.

Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji przygotowano landing page oraz profile w social media. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Kampania potrwa do końca czerwca.

Koncepcja i koordynacja kampanii: Ewa Wójcikowska z 7PR. Działaniami media relations oraz współpracą z blogerami zajmuje się agencja Triple PR. Działania w Internecie realizuje agencja mediowa Fine Art Media.

  • 1

15 maja 2018

14 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2018

Zenith: rośnie udział Internetu w reklamie dóbr luksusowych

Udział Internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do Sieci trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział kanału online w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie 33%, wobec 30% w 2017 r. – wynika z raportu „Luxury Advertising Expenditure Forecasts 2018” agencji Zenith.