Adam Nawałka w kampanii Berlinek
  • 1
  • 0
15.05.2018

Adam Nawałka w kampanii Berlinek

15 maja rozpoczęła się kampania parówek Berlinek (Animex). Występuje w niej Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie” i kolejną odsłoną kampanii, w której „Mężczyźni wolą Berlinki”.

Działania promujące Berlinki prowadzone są w telewizji, na platformach VoD oraz w Internecie. Ich celem jest wzmacnianie wizerunku marki i zachęcanie konsumentów do sięgania po parówki. 30-sekundowy spot pojawi się w kanałach należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach Ipla i TVN Player.

Kampanię stworzyła agencja Publicis (Katarzyna Rokosz, account supervisor, Adam Miecznikowski, chief strategy officer, Paweł Merecz, chief creative officer, Damian Cendrowicz, senior art director, Joanna Jezierska, senior copywriter).

Reżyserem spotu jest Wojciech Wawszczyk. Produkcją i animacją zajęło się studio Human Ark. Za udział Adama Nawałki w kampanii odpowiadała BSS Group. Markę reprezentowali: Jacek Pietrzak, dyrektor ds. marketingu, Joanna Sułek, kierownik ds. kategorii.

15 maja 2018

14 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2018

Zenith: rośnie udział Internetu w reklamie dóbr luksusowych

Udział Internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do Sieci trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział kanału online w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie 33%, wobec 30% w 2017 r. – wynika z raportu „Luxury Advertising Expenditure Forecasts 2018” agencji Zenith.