Adam Nawałka w kampanii Berlinek
  • 1
  • 0
15.05.2018

Adam Nawałka w kampanii Berlinek

15 maja rozpoczęła się kampania parówek Berlinek (Animex). Występuje w niej Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie” i kolejną odsłoną kampanii, w której „Mężczyźni wolą Berlinki”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2018

14 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2018

Zenith: rośnie udział Internetu w reklamie dóbr luksusowych

Udział Internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do Sieci trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział kanału online w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie 33%, wobec 30% w 2017 r. – wynika z raportu „Luxury Advertising Expenditure Forecasts 2018” agencji Zenith.