Trzy godziny. O tyle mniej w ciągu doby ma być reklam marek piwa w telewizji – według planów Ministerstwa Zdrowia. Stacje telewizyjne poradzą sobie bez problemu. Trudniej będzie reklamodawcom, którzy muszą poszukać innego sposobu na dotarcie do konsumentów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie reklamy piwa są zakazane w telewizji przed 20:00 i po 6:00. Zmiany w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przewidują zakaz ich emisji również między 20:00 a 23:00. To tzw. prime time, czyli czas antenowy najlepszy dla reklamodawców i najbardziej dochodowy dla stacji.
Jak bardzo dochodowy? Pokazuje to np. cennik stacji TVN na 2018 rok.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.