1 2 0 0 0 19.06.2017„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)Wystartowała kampania „Jak skoczyć, to na Żubra”. Marka nawiązuje w niej do różnorodnych „wyskoków”, m.in. na grzyby, ryby, grilla, plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.
0 2 0 0 0 19.06.2017Aflofarm niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej. Analiza CodemediaW pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zł zainwestował Aflofarm. To 30% wydatków całej kategorii i tyle, ile wyniósł skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. Za nim uplasowały się USP Zdrowie i Polpharma Zakłady Farmaceutyczne.
0 1 0 0 0 19.06.2017Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)24% ankietowanych internautów deklaruje, że należy do programu lojalnościowego lub ma kartę lojalnościową jakiejś marki – pokazało badanie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzone przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail. Tymczasem 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w konkursach organizowanych przez marki.
1 1 0 0 0 19.06.2017Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)17 czerwca rozpoczął się 64. Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Srebrną statuetkę zdobyła w nim agencja FCB Warsaw.
1 1 0 0 0 19.06.2017„Wyciśnij z życia jak najwięcej” – radzi Allegro (wideo)Allegro prezentuje kolejną reklamę z cyklu „Czego szukasz?”. Tym razem zamiast łez wzruszenia marka proponuje uśmiech nad lekką wakacyjną historią.
0 1 0 0 0 16.06.2017McDonald’s przestanie sponsorować igrzyska olimpijskie po 41 latach współpracyMarka McDonald’s kończy współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim trzy lata przed upływem aktualnego kontraktu, który obowiązuje do 2020 r. Tłumaczy to „gwałtownie zmieniającym się krajobrazem biznesowym i szukaniem nowych priorytetów”.
0 2 0 0 0 16.06.2017Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markamiPłatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.
0 1 0 0 0 16.06.2017Publicis Media rozwija współpracę ze start-upamiW departamencie business transformation Publicis Media rozpoczął działalność zespół NextTechNow. Będzie pomagał markom nawiązywać współpracę ze start-upami.
0 1 0 0 0 16.06.2017Laureaci Facebook Awards 2017Ogłoszono zwycięzców konkursu Facebook Awards 2017. Wśród laureatów znalazła się agencja DDB & Tribal Warszawa, której kampania „#IWelcome – Live” dla Amnesty International została nagrodzona w kategorii Cry. Wyróżniono ją też w kategorii Love.
1 1 0 0 0 16.06.2017Kampania SUV-ów marki Kia skierowana do biznesu (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV-ów marki Kia – Sportage i Sorento. Podkreślono w niej, że samochody dostępne są z pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.