Łomża z nową platformą komunikacyjną
  • 2
  • 0
14.05.2018

Łomża z nową platformą komunikacyjną

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur) rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Kto powiedział, że”. Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa.

Kampania rozpoczęła się 12 maja i prowadzona jest w telewizji, kinach oraz Internecie. Łomża rzuca w niej wyzwanie utartym schematom i inspiruje do tego, żeby podążać swoją drogą.

Autorem koncepcji jest wybrana w przetargu agencja MullenLowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

14 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2018

Zenith: rośnie udział Internetu w reklamie dóbr luksusowych

Udział Internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do Sieci trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział kanału online w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie 33%, wobec 30% w 2017 r. – wynika z raportu „Luxury Advertising Expenditure Forecasts 2018” agencji Zenith.