0 5 0 0 0 7.03.2018Czy Polka jest strażniczką domowego budżetu? Wyniki badania SW ResearchJak Polki i Polacy widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące? Jak partnerzy czy współmałżonkowie postrzegają się nawzajem, jeśli chodzi o gospodarowanie budżetem? Mówią o tym wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research dla MAM – aplikacji do opłacania rachunków.
1 0 0 0 0 7.03.2018Kicaczki – bohaterowie najnowszej kampanii Intermarché do zdobycia za naklejki8 marca rusza przedświąteczna kampania Intermarché. Jej bohaterami są Kicaczki, czyli trzy animowane zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek.
0 1 0 0 0 7.03.2018Raport Mastercard: Polki coraz bardziej przedsiębiorczeMastercard zaprezentował drugą edycję raportu o przedsiębiorczości kobiet. Mastercard Index of Women Entrepreneurs (MIWE) potwierdza, że Polki są coraz bardziej przedsiębiorcze. Już 30,3% firm w naszym kraju jest zarządzanych przez kobiety.
0 2 0 0 0 7.03.2018Helena Christensen w kampanii HuaweiModelka i fotografka Helena Christensen rozpoczęła współpracę z marką smartfonów Huawei. Na jej profilu na Instagramie pojawił się pierwszy post, który zapowiada globalną premierę najnowszego modelu smartfona P20.
0 0 0 0 0 6.03.2018AMS wprowadza przedziały GRP oparte na danych z badania Outdoor TrackW drugim kwartale 2018 r. klienci AMS otrzymają informacje o strukturze nośników biorących udział w kampanii według przedziałów GRP. To wynik zakończenia głównego etapu prac nad badaniami widowni reklamy zewnętrznej – Outdoor Track.
1 0 0 0 0 6.03.2018Leo Messi i wypełnione farbą piłki w spocie PepsiFirma PepsiCo przedłużyła partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA. Z tej okazji przygotowała spot z gwiazdami piłki nożnej. Występują w nim Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli.
0 18 0 0 0 6.03.2018„Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania” – badanie instytutu Maison & PartnersCzy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne zagadnienia dotyczące ról podejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel „Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania”. Badanie przeprowadził instytut Maison & Partners.
0 11 0 0 0 6.03.2018Edyta i Cezary Pazurowie ponownie promują kolekcję marki LavardEdyta i Cezary Pazurowie zostali ponownie wybrani na ambasadorów marki odzieżowej Lavard. Promują kolekcję wiosenno-letnią.
0 2 0 0 0 6.03.2018Centra Handlowe M1 promują loterię2 marca wystartowała 21. edycja loterii Centrów Handlowych M1. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 6 0 0 1 6.03.2018Mobile Trends Conference 2018 już za namiKonferencja Mobile Trends w tym roku odbyła się po raz siódmy. Zgromadziła w Krakowie prawie 400 uczestników i ponad 20 prelegentów z całej Polski.