Freelancerzy w branży komunikacji marketingowej byli obecni od zawsze. Niedawno dyrektor finansowy holdingu marketingowego WPP Paul Richardson stwierdził jednak, że freelancerzy z uzupełnienia staną się podstawą pracy agencji, także na wysokich stanowiskach. Agencje muszą odejść od utrzymywania dużych i drogich zespołów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najważniejsze w wystąpieniu Paula Richardsona na konferencji branżowej w Barcelonie było ogłoszenie planów sprzedaży większości udziałów w firmie badawczej Kantar. Te wieści nikogo nie zaskoczyły. Wiadomo, że WPP musi oszczędzać i w ostatnich kilkunastu miesiącach ostro ciął koszty. Ostatni rok to wewnątrzsieciowy festiwal fuzji:
2017: domy mediowe MEC i Maxus stworzyły Wavemakera
2018 (wiosna): połączenie agencji Ogilvy & Mather Poland oraz J.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.