Biała księga SAR i PSML – rozdział „Przetarg na produkcję filmów reklamowych” opublikowany
  • 0
  • 0
27.11.2018

Biała księga SAR i PSML – rozdział „Przetarg na produkcję filmów reklamowych” opublikowany

Rozdział Białej księgi przetargów dla obszaru produkcji filmów reklamowych został opublikowany. Dobre praktyki i najlepsze standardy są efektem organizowanego przez SAR i PSML dialogu branżowego. Uczestniczyli w nim reklamodawcy, agencje i domy produkcyjne. Zamiarem autorów jest podniesienie przejrzystości i poprawa efektywności procesów przetargowych.

Rozdział „Przetarg na produkcję filmów reklamowych” zawiera rekomendacje, wskazówki, dwa modele procesów oraz dokumenty przetargowe przygotowane jako najlepsze standardy uwzględniające interesy, oczekiwania i możliwości obu stron przetargu. Autorami są zarówno domy produkcyjne, jak i ich klienci.

W rozdziale znalazły się m.in.:

  • źródła wiedzy o rynku produkcji filmów reklamowych,
  • wzór prośby o informację RFI (Request for Information) w kategorii produkcja filmów reklamowych,
  • rekomendowany i opcjonalny model przetargu na produkcję filmów reklamowych,
  • minimalny czas w przetargach,
  • wskazówki efektywnej komunikacji w przetargach uwzględniającej jawność uczestników postępowań, równy dostęp do informacji i zasady udzielania informacji zwrotnych,
  • terminy płatności i koszt pieniądza w czasie,
  • rekomendacje co do ochrony własności intelektualnej i praw autorskich w przetargu.

Rozdział „Przetarg na produkcję filmów reklamowych” można znaleźć na stronie www.dobryprzetarg.com.pl.

W grupach tematycznych w ramach dialogu branżowego wzięło udział 36 ekspertów ze strony agencji oraz 42 ekspertów ze strony reklamodawców z najbardziej reklamujących się branż. Były to: FMCG, farmaceutyki, bankowość, ubezpieczenia, media i rozrywka, telekomunikacja i transport. W spotkaniach otwartych uczestniczyło ponad 220 osób.

Dotychczas opublikowane zostały następujące rozdziały:

  • Biała księga branży komunikacji marketingowej (rozdział ogólny),
  • Przetarg na PR,
  • Przetarg eventowy,
  • Przetarg incentive travel,
  • Przetarg full service.

Ostatnie publikacje obejmą obszary: media, online, branding oraz badania marketingowe.

Organizatorzy dialogu branżowego:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML

Partnerzy:

  • Klub Producentów Reklamowych
  • Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
  • OFBOR Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku
  • Związek Firm Public Relations
  • Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT
  • Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
  • Konfederacja Lewiatan

27 listopada 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2018

Z optymizmem patrzymy na przyszłość nauki. Badanie „State of Science Index”

Wynalezienie leku na raka, latające samochody, a może ułatwiony dostęp do energii odnawialnej? Co może sprawić, że ludzie zaczną dostrzegać i doceniać wpływ nauki na ich życie – zarówno w skali całych społeczeństw, jak i codziennych czynności? 3M, publikując wyniki globalnego raportu „State of Science Index”, poszukuje odpowiedzi na ważne pytania dotyczące stosunku ludzi do nauki.