0 0 0 0 0 4.01.2019Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wybrało agencję do opracowania systemu identyfikacji wizualnejMinisterstwo Przedsiębiorczości i Technologii rozstrzygnęło przetarg dotyczący opracowania systemu identyfikacji wizualnej. Wygrała go firma Brandlive.
1 0 0 0 0 4.01.2019Łzy z nieba w studenckiej reklamie ginuStudenci z niemieckiej Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii przygotowali reklamę dla marki Tears Dry Gin. To surrealistyczna opowieść o wystrzeleniu w kosmos wielkiej cebuli, która ma spowodować, że z nieba spłyną boskie łzy.
0 0 0 0 2 4.01.2019Enea obsługiwana w social media przez Click CommunityKońcem grudnia 2018 r. rozpoczęła się współpraca przedsiębiorstwa branży energetycznej Enea z Click Community. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firmy w social media.
0 5 0 0 0 4.01.2019Tradycyjny herb i nowe logo SGHZ początkiem 2019 r. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zaczęła wdrażać nową księgę znaku. Projekt odnosi się do tradycji. Uwzględnia też jednak współczesne trendy w projektowaniu graficznym oraz wymagania nośników analogowych i cyfrowych, na których znaki SGH będą stosowane.
0 1 0 0 0 3.01.2019Podsumowanie roku przy kawie: Social Media |by Up & More już 10 styczniaCo ciekawego wydarzyło się w minionych dwunastu miesiącach w mediach społecznościowych? Na co zwracać uwagę w 2019 r.? Bez kryształowej kuli i wróżenia z fusów, za to w doborowym towarzystwie doświadczonych ekspertów. Marketing przy Kawie i Up & More zapraszają na podsumowanie roku w social media.
0 0 0 0 0 3.01.20197 stycznia Crash Mondays № 23: Fuck-upy7 stycznia w krakowskim Hevre odbędzie się pierwsze spotkanie Crash Mondays w nowym roku. Temat będzie gorący, bo dotyczący tego, o czym zwykle się nie mówi, czyli fuck-upów.
0 1 0 0 0 3.01.2019Dobryprzetarg.com.pl zamiast dotychczasowej platformy przetargowej SARDotychczasowa platforma przetargowa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR została zastąpiona nowym, otwartym serwisem Dobryprzetarg.com.pl. Poprzednia platforma dostępna była wyłącznie dla członków stowarzyszenia. Obecne rozwiązanie powstało w wyniku dyskusji branżowej. Ma realizować postulaty zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej.
1 0 0 0 0 3.01.2019„Na ratunek w bólu” – ruszyła kampania Ibupromu RR21 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Ibupromu RR (USP Zdrowie). Jej hasło to „Na ratunek w bólu”.
0 15 0 0 0 3.01.2019Redesign gdyńskiej kamienicy Panta ReiPrzedwojenna kamienica Panta Rei jest jednym z ważniejszych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach projektu „Re:design” elewacja budynku została oczyszczona ze szpecącej reklamy. Uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tam podmiotów.
0 0 0 0 0 3.01.2019Neonet rozpoczyna współpracę z Clue PRSieć sklepów RTV, AGD i IT Neonet nawiązała współpracę z Clue PR. Agencja zajmie się biurem prasowym klienta oraz koordynacją i realizacją działań w zakresie komunikacji kreatywnej.