Adam Levine i John Legend w ojcowskim chórze w reklamie marki Pampers - Marketing przy Kawie
Adam Levine i John Legend w ojcowskim chórze w reklamie marki Pampers
  • 1
  • 0
14.02.2019

Adam Levine i John Legend w ojcowskim chórze w reklamie marki Pampers

Marka pieluch Pampers ma nowy spot. W krótkim filmie chór ojców, w którym są m.in. Adam Levine z zespołu Maroon 5 i piosenkarz John Legend, wykonuje utwór „Stinky Booty Duty 2.0”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 lutego 2019