Reklama OOH sklepu Moliera2 oskarżana o seksizm - Marketing przy Kawie
Reklama OOH sklepu Moliera2 oskarżana o seksizm
  • 0
  • 5
15.02.2019

Reklama OOH sklepu Moliera2 oskarżana o seksizm

Luksusowy butik Moliera2 zaprezentował reklamę OOH z hasłem: „Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż, dlatego nowe buty kupuję z myślą o nim”. Wywołał tym gorącą dyskusję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

obserwator

6 lat temu

Głupi zawsze obrazi się, na to że nazwano go głupim. Inteligenty nazwany głupim zacznie się śmiać. To kwestia kompleksu.

14 lutego 2019