„Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki” – marka promuje ofertę
  • 0
  • 0
14.02.2019

„Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki” – marka promuje ofertę

Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego celem jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe.

W przygotowanym 45-sekundowym filmie „Wszystko, abyś każdy dzień przeżywał z pasją” zobaczyć można nie tylko kojarzone z marką Empik książki, muzykę czy film. Pojawiają się też mniej znane konsumentom kategorie: dom i ogród, zabawki, dziecko i mama, sport, zdrowie i uroda czy elektronika.

Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach. Powstał też magazyn online – to przewodnik po świecie zainteresowań, gdzie artykuły pisane przez ekspertów będą uzupełniane zaproszeniami na wydarzenia w realnym świecie.

Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów. Przygotowaliśmy między innymi stronę z dedykowanym contenem „Empik pasje. Magazyn online”, do którego teksty tworzą popularni blogerzy, influencerzy i dziennikarze – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Z badania* wynika na przykład, że ponad 1/3 respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem. Sport to hobby niemal 57% ankietowanych, a podróżom poświęca się prawie 1/4 pytanych. Przy tym wszystkim prawie 90% respondentów spędza czas, czytając, oglądając i słuchając – co oznacza, że kategorie wydawnicze będące DNA ofertowym Empiku są punktem wyjścia i bazą do odkrywania i rozwijania innych pasji.

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, media zakupił Wavemaker. Kampania będzie realizowana w telewizji, kinach oraz Internecie (VoD, YouTube, social media) w okresie od 13 lutego do 5 marca.

*Kantar, wrzesień 2018 r.

14 lutego 2019

13 lutego 2019