Herbapol Poznań wybrał dom mediowy
  • 0
  • 0
14.02.2019

Herbapol Poznań wybrał dom mediowy

Przetarg firmy Herbapol Poznań na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol wygrał dom mediowy Pro Media House. Zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL. Rozpoczną się one wiosną 2019 r. i obejmą nowe kanały dotarcia do konsumentów.

Działania dla marek firmy Herbapol będą miały następujące cele:

  • odmłodzenie grupy docelowej,
  • podkreślenie naturalności i skuteczności leków tej firmy,
  • przekazanie informacji o wielości ich zastosowań.

W przetargu brały udział cztery domy mediowe. Był wśród nich MediaOn, który współpracował z marką Herbapol do 2018 r.

Wybór domu mediowy nie był łatwy. O zwycięstwie Pro Media House zdecydowały: dogłębne zrozumienie potrzeb rynku i celów komunikacyjnych marek, elastyczność i niestandardowe pomysły dotarcia do konsumentów w ramach zaplanowanego budżetu i w końcu zaangażowanie, profesjonalizm i doświadczenie w planowaniu skutecznych kampanii reklamowych – mówi Greta Krzyżek-Malska, kierownik działu marketingu, Herbapol Poznań.

 

14 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2019

Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes – wyniki badania

Liderzy komunikacji odpowiedzialni w przedsiębiorstwach za PR, reklamę i marketing podchodzą do sztucznej inteligencji z zaskakująco dużą dozą zaufania i optymizmu. Ogólnoświatowe badanie przeprowadzone przez MSL we współpracy z Publicis.Sapient wykazało, że specjaliści od komunikacji coraz częściej pełnią rolę propagatorów i popularyzatorów AI w strukturach firmy. Wyniki badań zostały opublikowane w raporcie „Powered by AI: Communications and Marketing in the Algorithm Age”.