Herbapol Poznań wybrał dom mediowy - Marketing przy Kawie
Herbapol Poznań wybrał dom mediowy
  • 0
  • 0
14.02.2019

Herbapol Poznań wybrał dom mediowy

Przetarg firmy Herbapol Poznań na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol wygrał dom mediowy Pro Media House. Zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL. Rozpoczną się one wiosną 2019 r. i obejmą nowe kanały dotarcia do konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2019

Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes – wyniki badania

Liderzy komunikacji odpowiedzialni w przedsiębiorstwach za PR, reklamę i marketing podchodzą do sztucznej inteligencji z zaskakująco dużą dozą zaufania i optymizmu. Ogólnoświatowe badanie przeprowadzone przez MSL we współpracy z Publicis.Sapient wykazało, że specjaliści od komunikacji coraz częściej pełnią rolę propagatorów i popularyzatorów AI w strukturach firmy. Wyniki badań zostały opublikowane w raporcie „Powered by AI: Communications and Marketing in the Algorithm Age”.