KFC na walentynki przygotowało skarpety z wizerunkiem pułkownika Sandersa i kurczaka w panierce
  • 0
  • 4
14.02.2019

KFC na walentynki przygotowało skarpety z wizerunkiem pułkownika Sandersa i kurczaka w panierce

KFC przygotowało dla konsumentów gadżety z okazji walentynek. Ci, którzy pokażą, jak kochają markę, mogą zdobyć skarpety z kojarzącymi się z nią wzorami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2019

Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes – wyniki badania

Liderzy komunikacji odpowiedzialni w przedsiębiorstwach za PR, reklamę i marketing podchodzą do sztucznej inteligencji z zaskakująco dużą dozą zaufania i optymizmu. Ogólnoświatowe badanie przeprowadzone przez MSL we współpracy z Publicis.Sapient wykazało, że specjaliści od komunikacji coraz częściej pełnią rolę propagatorów i popularyzatorów AI w strukturach firmy. Wyniki badań zostały opublikowane w raporcie „Powered by AI: Communications and Marketing in the Algorithm Age”.