1 0 0 0 0 5.04.2019Marks & Spencer po 12 latach powraca z reklamami „This is not just food”Dwanaście lat temu brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer zakończyła kampanię „This is not just food”. Właśnie ją reaktywowała.
0 3 0 0 0 5.04.2019Wartość mediowa meczu Wisła – Legia wyniosła 14,6 mln zł. Badanie Pentagon ResearchMecz piłkarski Wisła Kraków – Legia Warszawa miał wyjątkowo atrakcyjny sportowo przebieg. W związku z tym Pentagon Research publikuje badanie oraz wycenę wartości mediowej spotkania 27. kolejki Lotto Ekstraklasy. Obie drużyny dla swoich sponsorów i partnerów wygenerowały wartość mediową na poziomie 14,6 mln zł podczas transmisji telewizyjnej.
0 2 0 0 0 5.04.2019„Treści do potęgi Newsweek” – ruszyła kampania wizerunkowa tygodnikaRozpoczęła się kampania wizerunkowa „Treści do potęgi Newsweek”. Podkreśla jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką „Newsweeka”. W działaniach przedstawiono dziennikarzy, którzy tworzą treści dla pisma i są ekspertami w swoich dziedzinach.
0 0 0 0 0 5.04.2019PBI i IAB Polska integrują rynek online w debacie nad jednoźródłowym badaniem mediówPBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku. Będzie ona przedstawicielem rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
1 0 0 0 0 5.04.2019Burger King wprowadza wegetariańskiego Whoppera. Klienci nie widzą różnicy1 kwietnia Burger King wprowadził do oferty w 59 restauracjach w stanie Missouri wegetariańskie Whoppery. Ukrytą kamerą nagrywał reakcje klientów, którzy nie byli w stanie odróżnić ich od mięsnych odpowiedników.
2 1 0 0 0 5.04.2019Eurobank promuje oferty pożyczki gotówkowej5 kwietnia do emisji trafiły kolejne reklamy Eurobanku z postaciami wampirów. Promują dostępną do 30 czerwca promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.
0 0 0 0 0 5.04.2019Czy związki sportowe prawidłowo naliczają opłaty firmom bukmacherskim? Sprawdzi to UOKiKCzy działania PZPN i innych związków sportowych wobec firm bukmacherskich naruszają prawo konkurencji? UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w tej sprawie. Chodzi o sposób ustalania opłaty za zgodę na wykorzystywanie wyników rozgrywek.
2 1 0 0 0 5.04.2019X-kom.pl i Paczkomaty parodiują reklamę Poczty PolskiejSklep internetowy X-kom.pl przygotował spot wzorowany na niedawnej reklamie Poczty Polskiej. Opublikował go 4 kwietnia. Była to szybka reakcja marki w duchu real-time marketingu.
1 3 0 0 0 5.04.2019Plastikowe butelki przysłoniły mural promujący serial Netflixa „Nasza planeta”5 kwietnia Netflix rozpoczyna emisję serialu „Nasza planeta” z udziałem Davida Attenborough jako narratora. Z tej okazji w Warszawie powstał mural, który przed premierą został osłonięty siatką z plastikowych butelek.
0 0 0 0 0 4.04.2019Grupa Lotos wybrała do obsługi mediowej ZenithGrupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego. Wygrał go dom mediowy Zenith (Publicis).